Wednesday, November 9, 2011

BaSic TaiLoring Final


Assalamualaikum smua,bertemu kita skali lagi...

ni ha sem lpas Part3 aku gi ambik subjek elektif  Basic tailoring....
hahahah....aku ingat subjek ni blajar jnis2 jaitan dan die ajar jait sluar koyak je...
bila dah msuk, telan air liur aku kne jait selai sluar....
aku pn truskanlah perjuangan...satu lagi nak jait bnde2 ni bole kat bengkel je sbb kat kolej x de mesin jait....
aku pn ske gak sbnanyer gi bengkel jait ni sbb aircond die kuat....
satu lagi sbb bnyk pmndgn indah kt situ(pmpuan)...heheheh...






bila dah siap design sluar ni...lecturer suh wat hiasan lak...aku yg buntu dgn kain yg x ckup ni, paww la kwn2 aku nyer kain, wat design 3 line cam ni...
butang2 yg ade pn aku paww kat kakak2 bengkel fashion gak (kak ojie time kasih)....
bila dah siap jait getah sluar smua...wat la design ala ala adidas tapi bkan adidas , ALIDAS...
hahahahhaha......


  
ni yang bwah ni, die nyer acuan sluar....nk wat pnyer la susah....
tapi aku copy lecturer je....dh koyak rabak dh sbb dok trace kat kain x lekap2....(x pham sdah)



Ni yang bwah ni lak aku x tau nak panggil per....
snang citer smua jnis jaitan yg aku blajar die suh buh dalam fail...
patu antar skali ngan sluar time nk access...






















Alhamdulillah dengan izin Allah siap gak smua keje2 yg x sbrape ni......Bersyukur sgt sbb subjek ni dpt lecturer yg mmg pro....die ajar mmg paham N die mmg ske bagi smngat kat pljar2 die....
sbb ade masa  tu, aku ngan kwn2 aku rse nk give up je ngan subjek ni.....
masuk klas die je trus smngat...(sblum tu kmi klas len, sblom ditukar ke kelas die...kelas lama tu lagi la suh wat skirt...mmg aku x minat giler nk wat skirt2 nie...)..time kasih gak kt kwn2 yg bagi pinjam sampel tuk aku copy(sampel mmg kne copy pn)....hahahhahahah...tu je la...k bye~


2 comments:

  1. Ko pakai x seluar yg ko jahit tu?

    Aku rasa lepas ni bebudak C bole join forces buka kedai jahit~ hehehehehehehehehe

    ReplyDelete
  2. aku ade pkai skali wat fashion show....hahahaha
    x de la mne muat aku x wat size aku la....
    kitorg nk bkak gudang nanti....heheheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...