Thursday, July 7, 2011


AKU BUDARK BARU BELAJAR AMBIL TABLET TOLONG TUNJUKKAN


Sejak kebelakangan aku tak tau lah knaper la subjek ni aku selalu dpt markah skit.tapi ari ni mmg hari yg btul2 aku x puas hati dan aku rasa tidak adil.Artwork aku x la hebat sgt tapi aku msih x puas hati sbb markah yg aku dpt sama dgn org yang wat cincai2....aku dan kwn aku sorang tu super hero yg kitorg lukis pnyer la kitorg kaler bg ade 3D skit tp markah kitorg sme bnyak jer dgn yg wat flat colour.bkan nak kutuk artwork diorg tp mmg dh camtu.Apa maknanya kami proceed awal2 wat kje x last minute tp dpt markah sme ngan wat cincai2.lecturer ku yg memberi markah cam tu aku x paham knaper die wat cam tu.Spatutnyer die bley la bezakan keje aku ngan keje diorg..aku rasa kata2 die ptg tadi wat aku lemah jer...x bg smangat langsung....huhh...aku x tau cm ner lg nak improve dlm kelas dier....



walaupun x lawa tapi aku tetap ske sbb aq dh wat yg terbaik utk timeline yg die bg...
green lantern versi skate....haha



green lantern versi jahat....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...