Tuesday, July 19, 2011

DAPUR


Aku x dibenarkan lagi masak kat Dapur sbb kelalaian aku....
ade ke patut aku bole lupe tutup api....
habis itam legam kuali aku..hahah
mule2 ingat spec aku beminyak nampak kabus jer kat ruang tamu...
tngah syok2 tngok citer kamen rider plak...
mmg aku wat x tau la....
bile aku gi dapur ...pergh ....
pnuh asap kat situ....arnab aku yg tinggal kat dapur pn dah duk x diam dh...
tmpat sedut asap yang atas dapur tu aku bkak dua2 kasi sdut asap2 tu...
habis terbakar almari dkat2 situ...
aku pn x tau nak wat per....
aku pn bijak pgi la gtau mak aku...
klo aku x gtau msti mak aku x sedar....
die tau jer habis die haram kan aku masak ...walaupun masak telur~
hahahaha.....
psanan jgn lupa ttup api bile masak tlur...
jgn kerana masak telur
habis terbakar rumah sebelanga...
hahaha...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...